Els infants de 0 a 3 anys del projecte Fem Niu (PES Martí-Codolar) i les seves famílies van celebrar la sortida de final de curs a Can Sorell. Va ser una jornada especial, plena de moments meravellosos, que va permetre gaudir plegats d’un dia màgic en contacte amb la natura.
La Fundació La Casa de l’Aire-Roger Torné ha col·laborat amb la gestió de la jornada, amb la cessió de l’espai i amb l’acompanyament d’una experiència pensada per afavorir el benestar i la convivència entre famílies.
Agraïm la confiança del projecte Fem Niu i la participació de totes les famílies perquè això fa possible donar continuïtat a la nostra missió: crear espais saludables, educatius i enriquidors per a la primera infància.

